Mister Voetbal

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Mister Voetbal

De beste wedtips vind je op dit forum.

4 plaatsers

Ladbrokes tot € 100 gratis weddenschap

Mistervoetbal
    Admin

Aantal berichten : 149
    Registratiedatum : 21-11-13

Ladbrokes tot € 100 gratis weddenschap Empty Ladbrokes tot € 100 gratis weddenschap

Bericht van Mistervoetbal 27/12/2014, 21:18

1.  Registreer Maak jouw gratis account
    2.  Wed Op een wedstrijd
    3.  Ontvang Tot €100 Als een gratis weddenschap

Klik op onderstaande link om je te registreren:

http://online.ladbrokes.be/promoRedirect?key=ej0xNDgyODEwOSZsPS0xJnA9NjY0OTg1

Ladbrokes tot € 100 gratis weddenschap 73fn1t
    tompie440

Aantal berichten : 10
    Registratiedatum : 07-12-14

Ladbrokes tot € 100 gratis weddenschap Empty Re: Ladbrokes tot € 100 gratis weddenschap

Bericht van tompie440 6/1/2015, 22:51

Kan je hier goed inzetten op alle voetbalwedstrijden. Vergelijkbaar met bijv. Unibet?
    Mistervoetbal
    Admin

Ladbrokes tot € 100 gratis weddenschap Empty Re: Ladbrokes tot € 100 gratis weddenschap

Bericht van Mistervoetbal 6/1/2015, 23:21

Hoi tompie,

Ladbrokes is een van de betere bookmakers en ideaal voor Belgische wedders. Qua weddenschappen doen ze niet onder voor Unibet. Daarnaast heeft deze bookmaker een mooie welkomstbonus. Een korte review vind je hier: http://www.sportwedden.be/ladbrokes/

Odds vergelijken van Ladbrokes met Unibet kun je eenvoudig via de site www.oddsportal.com
    Zo geeft Unibet nu 2.05 voor zege real madrid en labrokes nog 2.15. Dus zeker de moeite waard om altijd de hoogste odds te pakken. :-)
    tompie440

Bericht van tompie440 7/1/2015, 08:42

Bedankt voor je snelle reactie, helder!

Maar voor Ladbrokers moet je dus echt in Belgie woonachtig zijn? Vanuit NL kan ik bijvoorbeeld geen gebruiken maken van deze bookmaker (en dus de bonus)?

Wil eigenlijk de bets van Leonardo gaan volgen, en zou daar een speciale account voor aan willen maken, om eenmalig een geldbedrag op te zetten. Heb zelf al een William Hill account en unibet geen goede ervaring, valt er dan wat te adviseren met een leuke bonus?
    Mistervoetbal
    Admin

Bericht van Mistervoetbal 7/1/2015, 09:13

Nee Ladbrokes is helaas niet beschikbaar voor Nederlanders Sad

Je zou zijn tips op William hill mee kunnen spelen, die bieden ze ook aan voor Nederlanders.

Daarnaast hebben wij bij Goldenpalace een 40 euro risicovolle inzet voor nieuwe leden:
    https://www.goldenpalace.be/miv-40-insurance-bet-nl.php?promo=MIV
    Wanneer je 40 euro inzet en je verliest je weddenschap dan krijg je je geld terug. Daarnaast geven ze sowieso 5 euro aan nieuwe leden. Misschien is dit iets om Leonardo's bets op te volgen? Smile

oddszakvinder
    oddszakvinder

Registratiedatum : 25-11-13

Bericht van oddszakvinder 7/1/2015, 15:34

Wat zijn de voorwaarden voor die bonus ?1x inzetten met min odd van 1.5 en geen DC?
    leonardo1965
    leonardo1965

Aantal berichten : 164
    Registratiedatum : 23-11-13

Bericht van leonardo1965 7/1/2015, 16:05

oddszakvinder schreef:Wat zijn de voorwaarden voor die bonus ?1x inzetten met min odd van 1.5 en geen DC?

In het kort uitgelegd: je stort 100€, je plaatst een bet op bv winst thuisploeg aan odd:1.50. Of je nu wint of verliest, na de weddenschap krijg je een freebet van 100€.
    Deze moet je dan in zijn geheel inzetten(anders ben je de overschot kwijt) op een willekeurige wedstrijd, maar niet meer op 1X2 maar op bv over 2,5 goals. Dus niet op dezelfde markt inzetten.
    Althans zo was het bij mij.
    Ik ben er al geruime tijd bij en ik vind hem veel beter dan Unibet en je kan er op paarden en hondjes wedden en het rechtstreeks volgen op hun stream.
    Topboekie wat mij betreft.
    tompie440

Bericht van tompie440 7/1/2015, 16:34

Leonardo,

Bedankt voor je uitleg. Begrijp ik het dan goed als bijv. in jouw voorbeeld de thuisploeg met 3-0 wint je beide weddenschappen wint?

Dus real money heb je 100 eu op winst thuisploeg & freebet 100 eu op over 2.5?
    En wat zou er gebeuren als je slechts 50 euro inzet, krijg je dan maar een freebet van 50?

Bovendien, verwacht jij nog een bet te plaatsen voor vanavond?
    Mistervoetbal
    Admin

Bericht van Mistervoetbal 7/1/2015, 16:56

Wat Leonardo klopt niet precies.

De bonus bij Ladbrokes krijg je nadat je je eerste weddenschap hebt geplaatst. Indien je na je registratie een minimumbet van 5 euro tot maximum 100 euro hebt geplaatst op een notering hoger dan 1.50, dan ontvang je nadien een gratis weddenschap van dit zelfde geldbedrag. Dit bedrag gaat tot 100 euro en is enkel geldig op je eerste weddenschap. De winst van deze gratis weddenschap mag je behouden. Opgelet, de gratis weddenschap moet binnen de zeven dagen na registratie geplaatst worden en je kan ze ook niet gebruiken voor een draw no bet-weddenschap!

Dusssss:
    Ik zet € 100 in op Atletico 1X vanavond tegen Real Madrid @ 1.77
    Atletico wint met 1-0.
    Ik heb nu dus een saldo van 177 euro PLUS ik heb een gratisweddenschap twv van 100 euro en mag hiervan de winst behouden. Dus als je nogmaals wint met een quotering van 1.77, dan heb je 77 euro winst erbij (aangezien je alleen de winst mag houden). Je hebt nu dus een saldo van € 254 euro Smile

Je kunt je hieronder registreren:
    http://online.ladbrokes.be/promoRedirect?key=ej0xNDgyODEwOSZsPS0xJnA9NjY0OTg1

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu 2/6/2023, 06:57